loading...

سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران \ پیش فروش های منطقه 22

مرجع تخصصی خرید و فروش امتیاز های منطقه 22

بازدید : 499
پنجشنبه 10 ارديبهشت 1399 زمان : 3:23

در این مقاله قصد داریم در مورد اجاره روزانه سوئیت تهران و اجاره آپارتمان مبله در تهران با شما مخاطبان گرامی‌صحبت کنیم و اطلاعاتی در این باب برایتان مطرح نماییم تا اگر قصد اجاره آپارتمان در تهران را دارید مورد استفاده قرار دهید.

https://backority.ir/images/154891.jpg

برنامه ریزی سفر و اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران

اگر دوست دارید که به تهران سفر نمایید خوب است ابتدا برنامه ریزی کامل و بی نقصی انجام دهید تا از سفرتان لذت ببرید. اجاره سوئیت در تهران یکی از موارد مهمی‌است که باید در نظر بگیرید.

برای این کار می‌توانید از طریق وب سایت‌ها و به صورت آنلاین سوئیت دلخواه خود را رزرو کنید که با این کار در وقت خود نیز صرفه جویی کرده اید چرا که اگر بخواهید اجاره روزانه آپارتمان خود را در همان زمان سفر انجام دهید چند ساعت یا حتی یک روز از سفر خود را ازدست خواهید داد.

اگر قصد سفر به تهران را دارید قبل از سفر حتما سوئیت یا آپارتمان مبله خود را آنلاین رزرو نمایید تا با اطمینان خاطر از محل اقامت، امکانات رفاهی و آسایشی از سفر خود لذت ببرید.

مزایایی که خانه‌های مبله در تهران دارند

عدم نیاز به خرید لوازم خانگی

اگر خانه مبله اجاره نمایید از از خریدن لوازم خانگی که قیمت کمی‌هم ندارند بی نیاز میشوید.
حتی اگر بخواهید لوازم اولیه زندگی را تهیه کنید باید مبلغ قابل توجهی را برای این کار کنار بگذارید اما شما به راحتی می‌توانید بقا اجاره کردن آپارتمان از امکانات رفاهی و آسایشی آن استفاده کنید و سختای خرید لوازم خانگی را تحمل نکنید.

https://backority.ir/images/430942.jpg

البته برای خرید لوازم خانگی علاوه بر هزینه مالی به لحاظ زمانی هم باید وقت بگذارید اما با اجاره‌ی خانه‌ی مبله دیگر نیازی به این کار ندارید.

راحت شدن از اسباب کشی

همه‌ی ما معتقدیم که اسباب کشی یکی از سخت ترین کارهایی است که هرانسانی می‌تواند در طول زندگی اش تجربه کند زمانی که صحبت از اسبای کشی می‌شود ناخودآگاه تصویر ناخوشایند از وسایل مختلف و تلنبار شده و سختی کار به ذهن می‌آید.


تردد ماشین‌های سنگین در تهران و جابه جایی وسایل منزل نیز مشکل دیگر این کار است.
با اجاره روزانه آپارتمان می‌توانید از هزینه‌های جابه جایی و کرایه‌ی ماشین‌های سنگین که برای اسباب کشی در تهران استفاده می‌شود نیز خلاص شوید و به این ترتیب در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید

معایب خانه‌های مبله

خانه‌های مبله هم مانند هرچیز دیگر مزایا و معایبی دارند. در ادامه می‌خواهیم در مورد معایب خانه‌های مبله صحبت کنیم
احتمال بروز مشکلات بهداشتی
یکی از مهمترین مشکلات اجاره آپارتمان مبله در تهران بحث بهداشت و نگرانی در این مورد است.
قطعا کسانی که به لحاظ بهداشت و مسایل بهداشتی حساس هستند نمی‌توانند در خانه‌های مبله احساس راحتی کنند.

https://backority.ir/images/158853.jpg

در هنگام اجاره سوئیت در تهران حتما به این نکات توجه داشته باشید

1- خانه‌‌‌ای که قصد اجاره مبله تهران دارید اجاره کنید، قبل از آن که وجهی پرداخت کنید به صورت کامل بررسی کنید. مهم ترین نکته‌‌‌ای که باید به آن توجه نمایید آن است که تمامی‌منزل و سوئیت را از نظر وسایل ایمنی حتماً مورد بررسی قرار دهید و از صحیح بودن عملکرد پریز‌ها ، قفل در و سایر نکات ایمنی اطمینان کامل به دست آورید.
2- قبل از آنکه اقدام اجاره سوئیت به صورت اینترنتی کنید حتما از مالک بخواهید که تصاویری از مناظره خانه برای شما ارسال کند تا متوجه شوید که اطراف خانه هیچ چیز مخل آرامش شما وجود ندارد.
3- اگر با خودروی شخصی قصد سفر دارید بهتر است از وضعیت پارکینگ پیش از آنکه اقدام به اجاره سوئیت کنید مطلع شوید. برای این منظور از مالک درخواست کنید اطلاعات کافی جهت پارکینگ مورد نظر را به شما بدهد.
4- پیش از اجاره سوئیت حتماً در نظر داشته باشید که از مالک درباره شرایط خاصی که درباره مسافران مد نظر دارد سوال کنید. به عنوان مثال اگر تعداد نفرات شما بیشتر از تعداد معین شده بود در این باره با او صحبت کنید.
5- اگر حیوان خانگی همراه خود دارید بهتر است قبل از وارد کردن آنها از مالک اجازه ورود بگیرید.

چرا خانه‌ و آپارتمان‌ها به صورت مبله در تهران اجاره داده می‌شوند؟

تهران شهری شلوغ و زنده است. روزانه و حتی شبانه هزاران نفر به آن وارد می‌شوند، از آن خارج می‌شوند و در آن کار و زندگی می‌کنند. برخی برای چند روز به تهران می‌آیند و برخی قید زندگی در شهر و دیار خودشان را می‌زنند و به امید زندگی‌ بهتر راهی پایتخت می‌شوند.

بعضی دیگر نیز اجاره مبله ترکیه برای سیر و سیاحت به این شهر بزرگ و شلوغ، وارد می‌شوند و به گشت‌وگذار در آن می‌پردازند.

به‌هرحال، این شلوغی و همهمه حتما مشتریانی برای خانه‌های مبله ایجاد می‌کند. احتمالا افرادی که به دلایل مختلف به تهران می‌آیند و پول کافی هم دارند، ترجیح می‌دهند از خانه و آپارتمان‌های مبله استفاده کنند.


از طرف دیگر، به دلیل همان شلوغی‌ای که پیشتر به آن اشاره کردیم، حمل‌ونقل اسباب و اثاثیه زندگی از جایی به جای دیگر سخت است و این وسایل مانند یک بار اضافی بر روی دوش مستاجران در تهران سنگینی می‌کند؛ بنابراین، خانه‌های مبله و جمع‌وجور می‌توانند گزینه خوبی برای افراد مختلف باشند.

مثلا برخی از افراد برای چند روز می‌خواهند به تهران سفر کنند و به گشت‌وگذار در آن بپردازند. این افراد ممکن است نخواهند در هتل یا مسافرخانه اقامت کنند و تمایل داشته باشند در خانه و آپارتمان خودشان سکونت داشته باشند. برای این افراد، اجاره‌ی خانه و آپارتمان‌های مبله پیشنهاد می‌شود.

https://backority.ir/images/7894.jpg

بنابراین، وقتی تقاضا وجود دارد، بنگاه‌های املاک در تهران به این فکر افتاده‌اند که به عرضه این نوع از خانه‌ها بپردازند. به همین دلیل است که شما به سادگی می‌توانید خانه‌ی مبله‌ی موردنظرتان را در پایتخت پیدا و اجاره کنید.

قرارداد اجاره نامه در قوانین اجاره آپارتمان مبله در تهران چیست؟

قرارداد اجاره به این منظور است که مستاجر تا مدت زمان قرارداد خود مالک تمام آپارتمانی است که اجاره کرده است .

https://backority.ir/images/973044.jpg

برای اجاره آپارتمان مبله در تهران اول باید مدت زمان اجاره آپارتمان مشخص شود و بعد در قرارداد اجاره آپارتمان و کلیه امکانات در اختیار تام مستاجر قرار داده شود .

قوانین اجاره آپارتمان مبله در تهران

1.مالک بعد از اجار اجازه ورود به ملک خود را به هیج وجه ندارد.
2.مالک موظف است خانه را تمیز و سالم به مسافر تحویل بدهد .
3.همچنین مسافر نیز در زمان تخلیه آپارتمان باید واحد را تمیز به مالک تحویل بدهد.
4.استفاده از آپارتمان‌های مبله فقط برای افراد بالای 18 سال امکان پذیر می‌باشد.
5.زمان تخلیه آپارتمان مبله مطابق با قوانین واحد اجاره دهنده است برای اطلاع با ما تماس بگیرید.
6.مستاجر موظف است از ملک و تمامی‌امکانات به نحو احسنت استفاده نماید در صورت آسیب رساندن به وسایل منزل طبق قرار داد باید خسارت وسایل را پرداخت کند.
7.گر فردی آپارتمان یا سوئیتی را برای اجاره رزرو کرده باشد و در روز تحویل کلید مراجعه نکند واحد اقامتی برای وی خالی نگه داشته می‌شود و وجهی دریافت نمی‌شود.
8.برای دریافت کلید واحد اجاره شده در روز تحویل همراه داشتن مدارک هویتی مثل شناسنامه ، کارت ملی ، کارت پایان خدمت، سند ازدواج و .... الزامی‌است.

اگر قصد تخلیه زودتر یا لغو اجاره روزانه آپارتمان در تهران را داشتید حتما به واحد مربوطه زودتر اطلاع رسانی کنید.

۹ راهکار جهت جلوگیری از نازک شدن موهای زنان
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 2
  • باردید دیروز : 7
  • بازدید کننده دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 224
  • بازدید کلی : 3106
  • کدهای اختصاصی